سایت vitattoo

خانم هایی که در دوران پریودی هستند بهتر است ابروهای خود را تاتو نکنند. در دوران پریودی امکان رنگ پذیری پوست کمتر می شود. به این دلیل که هورمون ها تغییراتی کرده اند و اگر در این ایام تاتو ابرو انجام دهید، ممکن است ته رنگ قرمز را در ابروهای خود مشاهده کنید. پس خانم هایی که در دوران پریود خود قرار دارند ۳ روز قبل و ۳ روز پس از عادت خود، بهترین تاتو کار ابرو در اصفهان را انجام ندهند.

تاتو ابرو در واقع یک آرایش دائمی برای ابرو ها به حساب می آید. اغلب افرادی که ابروهای خود را تاتو می کنند دارای ابروهای کم پشت و بی حالت هستند. همینطور تاتو ابرو باعث می شود وقت زیادی که برای درست کردن و قرینه کردن ابروهای خود می گذارید را صرف امور دیگر خود کنید. در میکروبلیدینگ در اصفهان ، رنگ توسط سوزن وارد پوست شما می شود که این کار بر حسب سلیقه شما و فرم دلخواهی که شما دوست دارید انجام می گیرد. اما نکته قابل توجه اینجاست که در تاتو ابرو به روش قدیمی و سنتی، ابرو ها حالت کاملا غیر طبیعی پیدا می کنند و چهره شما را از حالت طبیعی کمی خارج می کنند.

خانم هایی که دچار مشکلات پوستی و آفتاب سوختگی هستند اگر شما مشکلات پوستی مانند زخم و التهاب و قرمزی پوست دارید و یا دچار عفونت های باکتریایی پوست شده اید تاتو ابرو را انجام ندهید. بعد از رفع مشکلات پوستی و برطرف شدن آفتاب سوختگی شما قادر به انجام تاتو ابرو در اصفهان هستید.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: